torstai 26. marraskuuta 2015

Jipin selfie-haaste

Facebookissa kiertää koirien selfie-haaste ja Jipin veli Nox haastoi Jipin, joten Jippi on päässyt julkaisemaan nyt kolmena päivänä kuvan itsestään :) Ja koska Jippi tahtoo viettää nyt oikein kunnolla aikaa parrasvaloissa, niin laitetaanpa nyt postaukset myös tänne :D

Mä sain mun Nox-veljeltä selfie-haasteen eli mun täytyy laittaa tänne kolmena päivänä kuva itestäni. Tässä mun ekassa selfiessä mä oon ihan onneni kukkuloilla, koska olin just agitreeneissä. Mä olin muuten ihan hurjan taitava tyttö, vaikka itse sanonkin Hymiö smile Tuntui ohjaajakin olevan tosi tyytyväinen, mikä on mukava lisä (Vaikka ei mua haitannut eilenkään treenien jälkeen, vaikkei ohjaaja ollutkaan niin tyytyväinen, kun mulla kuiteski oli hauskaa!). Ai niin ja ekaa kertaa ikinä päästiin muuten esteelle nro 25 saakka. Ei tietystikään yhtenä pätkänä tehty, mutta kuiteskin aika pitkälle päästiin. T. Jippi The Agikoira

Tässä mun selfie 2/3. Vähän hämärässä otettu, kun koko ilta vierähti peko-treeneissä ja oli jo myöhä, kun treeneistä lähtiessä nappasin kuvan! Mä pääsin ennen tän kuvan ottamista tekemään taajamaetsintää kolmen maalimiehen verran (Toi mun ihminen kutsuu niitä etsittäviä ukoiks, mikä on ihan hassua, kun pääosin ne on kuitenki naisia! Mut mä oon kuitenkin kiltisti "ukko"-käskyllä ettiny ne naispuolisetkin tyypit, kun ei ois kiva, että ne joutuisi kadoksiin!). Ja lopuks treenattiin vielä rullailmaisuakin. Ai niin! Ja oli siellä pari tyttöäkin, jotka tuli rapsuttelemaan mua ja halus seurata mun treenejä. Ihan niiden takia mä päätin olla aika pätevä - muutoin en välttämättä olisi ollut, mut älkää kertoko tolle mun ihmiselle! T. Jippi The Etsijä

Tässä on mun selfie 3/3. Tänään me kokeiltiin kotona ekaa kertaa kaulassa roikkuvan ilmaisurullan nostamista. Mä tajusin hirveen nopeesti kyllä, että namia tippui aina, kun otin käskystä rullan ja irrotin vasta luvan kanssa, mut oli hankalaa saada rullaa hyvin suuhun, kun se tosiaan roikku mun kaulapannassa (olikohan mun ihminen vahingossa unohtanut sen kiinni pantaan, kun ei kai se tarkotuksella tosta hommasta niin vaikeaa tekisi?!). Onneks meillä on treeneissä kouluttajia, jotka auttaa tota mun ihmistä myös ton ilmaisun opettamisen kanssa, kun toi mun ihminen selkeestikään ei oikein tiedä mitä se on tekemässä.. Mä toki ite oon ihan tilanteen tasalla, mut jostain syystä toi ihminen mieluummin kysyy kouluttajalta kuin multa...! T. Jippi
Haasteeseen kuului myös jonkun toisen haastaminen mukaan päivittäin ja Jippi toki sitten vikana päivänä haastoi Hugon :D Eli tiedossa on siis piakkoin myös Hugon selfieitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti