tiistai 1. joulukuuta 2015

Hugon selfie-haaste

Jippi tosiaan haastoi Hugon oman selfie-haasteen vikana päivänä, joten Hugokin pääsi julkaisemaan kuvia kolmesta päivästään fb:ssä :D

Nyt vihdoin mäkin pääsen laittamaan näitä selfieitä tänne! Tässä siis selfie 1/3. Tänään on ollut rento perjantai, kun toi mun ihminen oli jossain poissa kotoa ja saatiin vain lenkkeillä ja sitten LÖHÖILLÄ!! Siis kyllähän mä tietty tykkään hirveesti myös treenaamisesta (varsinkin siitä lajista missä saa hyppiä ja siitä toisesta missä totellaan mut kuiteski silleen pilke silmäkulmassa), mut kuiteski mä tykkään hurjasti myös löhöilystä. Vähän me tehtiin kimppakaukoja ton mun kämppiksen kanssa aiemmin tänään (siis niin että me totellaan yhtä aikaa!) ja mun ihminen sano että oon oppinut kaukot Jipiltä. Mukamas... Oikeesti mä oon aina ne osannut, ei vaan oo huvittanut ennen esitellä mun taitoja kunnes nyt kun on tolle kakaralle pakko vähän näyttää että mäkin kyllä osaan! T. Hugo
Selfie 2/3. Tänään vietettiin kotosalla päivää poikien kesken, kun toi mun ihminen ja mun kämppis oli jossain menossa. Meillä oli kotosalla kuiteski aika hauskaa ja käytiin lenkillä. Mä olisin halunnut kauheesti lenkillä mennä treenaamaan sellaselle yhelle hiekkakentälle missä me mun ihmisen kaa aina välillä käydään treenimässä, mut ei toi toinen ihminen tullut mun kanssa treenimään (ilmeisesti se ei uskonut, et mä olisin kuitenkaan totellut sitä enkä mä vältsysti olis totellutkaan, hih!). Mut sit ku mun ihminen tuli kotiin, ni sain leikkiä sen kanssa mun suosikkipallolla, joka on yleensä aina laatikossa piilossa, ettei toi mun kämppis rikkois sitä. Nytkin olin tarkkana etten antanut palloa sille... Mut kyl mä senkin kanssa sit leikin sellasella toisella lelulla, jota pystyi vetää kilpaa. Ja arvatkaa mitä: Vaikka toi kämppiskin vähän murisee vetoleikkien aikana ni mä osaan silti murista paljon kovempaa!! T. Hugo

Tässä tulee mun selfie 3/3! Mä pääsin agitreeneihin ja oli aikas lystiä!! Mun ihminen pelleili jotain ja laittoi jotain ihme minirimoja, mut mä päätin näyttää sille mun mielipiteen ja räiskin rimoja menemään ihan urakalla. Sit se tajus vähän nostaa ja pääsin hyppäämään jo vähän kunnollisempia hyppyjä. Ja siis melkein nollalla sain tehtyä radan jossa oli hurjasti peräkkäisiä välistävetoja, takaakiertoja ja valsseja. Ja mun ihminen oli selvästi tyytyväinen muhun ja siis ihan aiheesta tietenkin, koska olinhan mä tosi taitava! T. Hugo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti